Παιδεία από Απαίδευτους...

Πραγματικά προσπαθώ να αντισταθώ και να μην τσιμπάω σε ό, τι συμβαίνει στην τραγελαφική πολιτική καθημερινότητα του χωριού μας, ίσα ίσα για να μην καταντήσω γραφικός, φωνακλάς, κολλημένος με τη μπάλα. Ορισμένες φορές τα καταφέρνω, αλλά τις περισσότερες βγαίνω από τα ρούχα μου. Κάποια στιγμή θα βάλω μυαλό. Ελπίζω απλά να μην είναι αργά!

Τις τρεις τελευταίες μέρες ακούω, παρακολουθώ, διαβάζω τα σχέδια της κυβέρνησης Γιωργάκη για την παιδεία. Μεταρρύθμιση κύριοι! Έτσι, με έναν απλό υπολογισμό, πρέπει να αποτελεί την 5η μεταρρύθμιση στην τελευταία 10ετία. Εάν η Παιδεία ήταν καμιά γκομενίτσα, τότε άνετα ο εκάστοτε Γιωργάκης θα της αφιέρωνε το άσμα: 'Επιστροφές, καταστροφές, έχω για σένα κάνει πολλές'. Τυχαίο? Δε νομίζω!

Εξηγούμαι αμέσως...

Υπάρχει κανένας από εσάς τους τζογαδόρους, που θα πόνταρε στα άλογα 'Γιωργάκης', 'Κωστάκης', 'Μαριέτα', 'Αρσένης', 'Ευθυμίου', 'Πάγκαλος', 'Σπηλιωτόπουλος', 'Σημίτης' ή 'Διαμαντοπούλου', προκειμένου να τερματίσουν πρώτα στον ιππόδρομο της Παιδείας? Γίνεται, χωρίς προπόνηση, με τα ψέματα δηλαδή, να τρέξεις κατοστάρι?

Βγαίνει λοιπόν η μικρή Αννούλα (λες να έχει καμιά σχέση με τα γνωστά ανέκδοτα?) και παρουσιάζει τον 5ο κύκλο της σειράς 'Αμάρτησα για το ΤΕΙ μου' που περιλαμβάνει τα παρακάτω επεισόδια:
  • 4 μαθήματα στην 3η Λυκείου και κατάργηση των εξετάσεων εισαγωγής στα Πανεπιστήμια με τη μορφή που τις γνωρίζαμε. ΟΜΟΡΦΑ.
  • Κατάργηση, συγχώνευση τμημάτων με κριτήριο τον Καλλικράτη. Εδώ ακούγεται το 1ο βογκητό στη σειρά. Όταν το σχέδιο είναι χωροταξικό και όχι ακαδημαϊκό, ο Τιτανικός είναι ήδη καβάλα στο παγόβουνο. Το γεγονός ότι ο Αντρίκος από την εποχή του 'ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ' είχε ξεκινήσει να φτιάχνει σχολές και παρασχολές σε κάθε χωριό μόνο και μόνο για τις γκαρσονιέρες και τις καφετέριες, δε σημαίνει ότι πρέπει με το ίδιο κριτήριο να καταργηθούν.
  • Εισαγωγή, όχι σε τμήματα, αλλά σε σχολές. ΟΜΟΡΦΑ.
  • Εισαγωγή μάνατζερ στις σχολές. Ακριβώς σε αυτό το σημείο ξεκινάει η δράση στη σειρά. Απαγωγές, περίστροφα και λύτρα. Το μόνο που μπορεί να δουλέψει στο ελληνικό πανεπιστήμιο είναι το 'FOOTBALL MANAGER' για να παίζουν τα πιτσιρίκια των παρατάξεων. Η επιστήμη και η εκπαίδευση δεν έχουν προϋπολογισμό κύριοι. Έχουν ανάγκες που πρέπει να καλύπτονται!
  • Κάθε φοιτητής θα κουβαλάει τον οικονομικό του φάκελο και με τα δανειάκια του θα πληρώνει δίδακτρα, σίτιση, στέγαση κ.λπ. Αυτό σημαίνει, κύριοι ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ, ότι οι ταξικοί φραγμοί και διαχωρισμοί στην παιδεία θα βαθύνουν ακόμη περισσότερο. Όχι άλλο ΠΑΣΟΚοσοσιαλισμό ρε παιδιά. Μη μας ευεργετείτε τόσο!
Για το ζήτημα της αξιολόγησης επιφυλάσσομαι, διότι θέλει μεγάλη ανάλυση.

Πώς να χτίσει το οικοδόμημα της Παιδείας ο απαίδευτος? Όχι, δεν είναι θέμα προσώπων, αλλά πολιτικής. Όμως, ακόμη και με χιουμοριστική διάθεση, όταν διαβάζεις το εξής σχόλιο τι καταλαβαίνεις? Γιωργάκης: 'Υπάρχουν ελληνικές λέξεις που δε μεταφράζονται, όπως το μεράκι και η ντομπροσύνη' (κλόπυ ράιτ εφάρμοσα). Που τις είδες της ελληνικές λέξεις ρε καθαρόαιμο άτι πρωταθλητισμού? Αυτός θα φτιάξει την ελληνική παιδεία! Με τις υγείες μας!

Τσάγια!!!

2 σχόλια :: Παιδεία από Απαίδευτους...

  1. Και όχι μόνο θα διευρυνθεί το χάσμα, αλλά ο επιστήμονας θέλουν να ρίχνεται χρεωμένος στο στίβο της ζωής για να είναι πιο πειθήνιος...
    Μα τι λέω, αν σκεφτείς ότι όσοι τελειώνουν το πανεπιστήμιο κάνουν και οικογένεια (αν δεν έχουν ήδη κανένα κουτσούβελο) δεν θα έχουν χρόνο να σκέφτονται τι βλέπουν και πως τους χρησιμοποιούν όταν τα δάνεια θα τρέχουν...
    Καθαρόαιμα άτι(μ)α αδελφέ, ξέρουν τι κάνουν...

  2. Πειθήνιος, υποταγμένος ανθρωπίσκος...μη λειτουργικός που θα σκέφτεται μόνο κατά παραγγελία και με την κατάλληλη εκμίσθωση.