Ο Φαμπουλόζος

Ο καθαρός και η καθαρότητα. Πόσο ωραίες λέξεις πράγματι! Πόσο βρώμικες έχουν καταντήσει τον τελευταίο καιρό!
Ένας θείος και μια φίλη πριν ενάμιση χρόνο περίπου, με κόλλησαν το μπλογκοσαράκι κι έτσι έχω μπει σε μια λεωφόρο ανάγνωσης και μελέτης πολλών και διάφορων άρθρων και παρακολούθησης αρθρογράφων. Νά' ναι καλά οι άνθρωποι, διότι είναι κι αυτός ένας νέος ορίζοντας για κάποιον που ενδιαφέρεται και ψάχνεται γενικότερα.
Τον τελευταίο καιρό, σε διάφορα άρθρα ποικίλων ιστολογίων, διαβάζω σχόλια πολιτικού περιεχομένου, τα οποία αναφέρονται σε Καθαρούς Έλληνες Ηγέτες που πρέπει να αναλάβουν τα ηνία της χώρας, σε Καθαρούς Πατριώτες που πρέπει να επιβληθούν της καταστάσεως και να μας σώσουν και στην Καθάρια Λίμνη του Πολιτισμού της Ελλαδάρας που δεν τη σκιάζει φοβέρα καμιά και ξανά προς τη δόξα τραβά.
Κι έτσι μου γεννιέται αυτή η απορία: Ποιός είναι ο Καθαρός Έλληνας; Ποιά τα χαρακτηριστικά του; Εγώ είναι ένας τέτοιος; Εννοείται πως δε θα επιχειρήσω να απαντήσω! Μάλλον ρητορικά είναι τα ερωτήματα.
Μια βδομάδα πριν, σε μια εκπομπή περί αρχαίου ελληνικού πολιτισμού, εμφανίστηκε ένας Κινέζος φοιτητάκος να μιλάει Αρχαία Ελληνικά στην κάμερα και να εξηγεί γιατί σπουδάζει Αρχαία Ελληνική Φιλοσοφία. Λες κι έβλεπα το Σωκράτη ντυμένο για τις απόκριες! Εσύ τι λες, ρε Καθαριότατε, σου κάνει ο Κινέζος για Καθαρός Έλληνας; Εσύ, ο απαίδευτος και αμόρφωτος Ελληνάρας, είσαι άραγε έστω ελάχιστα πιο Καθαρός από εκείνον;
Εγώ πάντως, θα ήθελα να λέγομαι και να είμαι ένας Φαμπουλόζος! Ναι, όπως εκείνο το απορρυπαντικό που ξεβουλώνει σωλήνες, λεκάνες και Καθαρίζει τις βρωμιές. Έ ρε και νά' μουνα ο ανθρώπινος Φαμπουλόζος! Να μπορώ να ξεχύνομαι μέσα στα ανθρώπινα μυαλά, λες και είναι καμπινέδες, παρασύροντας όλα τα Σκατά (πάλι σοκαρίστηκες;) που σκαλώνουν όπου βρουν. Εκεί να δεις Καθαρότητα!

Τσάγια!!!

4 σχόλια :: Ο Φαμπουλόζος

  1. Και γω θα ήθελα να είμαι μια φαμπουλόζα, και προσπαθώ να είμαι.
    Μ΄ αρέσει η γραφή σου...θα τα λέμε.

  2. Νά' σαι καλά Μαρία...όποτε θες κουβέντα ξέρεις που θα με βρεις!

  3. Ωραίος

  4. ΟΧΙά...Φχαριστώ!!!