Μου λείπεις

Μου λείπεις εσύ, ναι μου λείπεις εσύ...τα είπε όλα ο Λαϊκός Τροβαδούρος!
Που είσαι ρε Καρατζαφύρερ; Που εξαφανίστηκες; Πως θα καλύψω το κενό που νιώθω βαθιά στην ψυχή μου; Με τον Τσουρουφλισμένο; Δεν έχει το ταπεραμέντο σου, μόνο φωνή ρε παιδί μου, του λείπει η υποκριτική σου δεινότητα! Με τα Πασχαλινά Αυγά; Τους λείπει η Νομιμοποίηση της Μεγάλης Δημοκρατικής Πατριωτικής Αγκαλιάς σου!
Δε θα σε βλέπω στα Έδρανα της Βουλίτσας να αγορεύεις και να με συγκινείς! Δε θα ακούω τους πατριωτάρες, τους Ελληνάρες, Βορίδη, Γεωργιάδη να παλαμακίζουν και να δίνουν άλλον αέρα στην ομιλία σου! Αχ, τι σου έμελλε να πάθεις. Να τους δεις υπουργούς με τη Νέα Δημοκρατία, με το Ρετιρέ της πολυκατοικίας. Δε θα απολαμβάνω τον Ανατολάκη, τον οποίο τόσο σωστά επέλεξες για την πολιτική σκέψη του Ανδρός και όχι επειδή είναι απλά Γαύρος και όλοι οι Επιστήμονες (καταλαβαίνετε νομίζω) θα τον ψήφιζαν, αφού το μόνο Σοβαρό κριτήριο στην Ελλάδα είναι η Ομαδάρα μας! Αχ, τι σου έμελλε να πάθεις. Να βλέπεις το Ποδοσφαιρικό Τσεκούρι να αναθρέφεται πολιτικά από το Σαμαρά, θέλω να γίνω πρωθυπουργός, αλλά με το κωλόπαιδο τον Τσίπρα δεν το βλέπω! Τώρα που θα αποκτήσει και Ικανότητα Λόγου, με τις δασκάλες που θα του δώσει ο Αντώνης, πως θα κρύψεις τον πόνο σου;
Περισσότερο όμως μου λείπουν οι Οπαδοί σου! Αυτοί οι Έλληνες με τις σταθερές απόψεις και το Πατριωτικό Δημοκρατικό Φρόνημα, οι οποίοι κάποτε ψήφιζαν Νέα Δημοκρατία, έπειτα σε ακολούθησαν σαν πιστά σκυλιά και τώρα, αχ Πρόεδρε αχ, τώρα ξαναψηφίζουν Νέα Δημοκρατία, Τσουρουφλισμένους και Πασχαλινά Αυγά. Μη στενοχωριέσαι! Ξέρεις καλά ότι στην Ελλάδα, μεγαλύτερος Πατριώτης από το Φασίστα και των Κωλοβολεμένο δεν υπήρξε Ποτέ!
Πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι δικά Σου θά' ναι!

Τσάγια!!!

0 σχόλια :: Μου λείπεις